Strokovnjaki podjetja Integralis skupaj z vami načrtujemo, zgradimo, upravljamo in nadzorujemo kompleksne informacijske rešitve, ki združujejo vrhunske tehnične rešitve in zahteve, ki jih prinaša poslovanje vašega podjetja na globalnem trgu.

Za vas – in skupaj z vami – gradimo integrirane informacijske sisteme, ki omogočajo sprejemanje hitrih poslovnih odločitev in hiter povratek vlaganj v IT.

Strežniške in oblačne rešitve

Ko pride do izbire virtualnih, fizičnih strežnikov ali oblačnih rešitev, je možnosti malo morje. Izbira omrežja, varnostnih kopij, shranjevanja in upravljanja s podatki, grajenja aplikacij, požarnih zidov ..., ki bo za vaše podjetje najbolj ustrezna, je lahko izjemno stresna in naporna. Prav zato smo tukaj mi!

Skupaj z našimi strokovnjaki vam bomo, glede na vaše želje in zahteve oz. velikost podjetja, svetovali pri izbiri, ki bo ustrezala vašim potrebam.

Ponujamo rešitve tako za mala in srednja podjetja kot za največje poslovne sisteme, ki morajo biti kos vedno večjim količinam podatkov in nenehni rasti števila zahtev za obdelavo le-teh.

V naše strežniške rešitve je vključen samo t. i. jagodni izbor najboljših ponudnikov na svetu: Cohesity, Oracle, Embarcadero, Fujitsu, Vmware ...

Več o oblačnih rešitvah si lahko ogledate tukaj.

Vedno smo vam na voljo po spletni pošti info@integralis.si

Rešitve shranjevanja in upravljanja podatkov

Podjetja vseh velikosti se srečujejo z upravljanjem ogromnih količin vedno bolj dragocenih podatkov. Shranjevanje teh podatkov je lahko zelo drago, pridobivanje vrednosti iz podatkov pa vedno težje. Organizacije imajo na voljo omejena sredstva, hkrati pa se morajo prilagajati dinamičnim okoljem in hitro ukrepati, če želijo izboljšati, poenostaviti ter optimizirati svojo IT infrastrukturo.

Portfelj celovitih rešitev za shranjevanje podatkov in njihovo upravljanje tekom celotnega življenjskega cikla, tako za majhna kot za srednja in velika okolja.

Rešitve, ki jih ponujamo, temeljijo na tehnologijah podjetij Cohesity, Oracle, IBM, Lenovo, Fujistu, Hitachi, VMware, Veeam ...

S pravimi varnostnimi mehanizmi lahko varujemo podatke v različnih okoljih, kot so: DAS (Direct Attached Storage – direktno priključeni diski), NAS (Network Attached Storage – omrežno priklopljeni diski) in SAN (Storage Area Network – omrežje diskovnih naprav). 

Integralis implementira in upravlja virtualizacijsko okolje VMware vSphere s poudarkom na avtomatizaciji procesov na področju virtualizacije.

Prav tako smo specialisti za Veeam, ki je široko znan kot enostaven, hiter in funkcijsko bogat sistem za varnostno kopiranje vaših podatkov. S programskima produktoma Veeam Backup & Replication za varnostno shranjevanje in replikacijo vaših virtualnih računalnikov ter Veeam Backup for Microsoft 365 za varnostno kopiranje podatkov iz oblaka nazaj v vaš podatkovni center imamo široke izkušnje.

Pomagali vam bomo poiskati pravi odgovor glede na vaše zahteve. Naše rešitve vam bodo omogočile enostavno centralizacijo hrambe podatkov, optimizacijo prenosa podatkov končnim uporabnikom ter upravljanje skladiščnega prostora, rezultat pa bo zmogljiv in fleksibilen sistem.

Naši strokovnjaki so vam na voljo po spletni pošti info@integralis.si

Omrežne rešitve

Sodobna informacijska infrastruktura vedno bolj temelji na hitrih, varnih in zanesljivih mrežnih povezavah. Tudi krajši izpad omrežja lahko pomeni občutno gospodarsko škodo in madež na ugledu vsake organizacije. Dodaten vidik sodobnega omrežja je upravljivost, saj sodoben tempo zahteva izredno hitro prilagajanje dinamičnim spremembam. Zaradi strežniške virtualizacije je kompleksno obvladovanje celotnega omrežja še posebej zahtevno. Topologija fizičnega okolja se mora preliti v virtualno okolje in prav to predstavlja poseben izziv.

Omrežne rešitve podjetja Integralis temeljijo na dolgoletnih izkušnjah, ki so nadgrajene s sodobnimi tehnologijami naših partnerjev. Omrežje se začne v podatkovnem centru in prav na tem mestu je zanesljivost omrežja še posebej pomembna, saj gre za visoke zahteve in prepletanje različnih tehnologij. Naše gručne rešitve v sistemskem prostoru bodo povečale razpoložljivost podatkovnega centra, hkrati pa boste zahtevno tehnologijo upravljali enostavno.

Odjemalci sodobnih omrežij so izredno raznoliki. Stikalna oprema in ožičenje še vedno tvorita jedro dostopnega dela omrežja, vendar se pri tem nakazujejo sodobni trendi, ki kažejo na obrat od žičnih povezav proti brezžičnim. Specifika brezžičnih povezav v omrežje vnaša posebno kompleksnost. Sobivanje žičnega in brezžičnega omrežja je izredno pomembno. Naše rešitve omogočajo popolno segmentiranje brezžičnega omrežja WPA2 Enterprise ter integracijo z obstoječo omrežno in strežniško infrastrukturo.

Trideset let izkušenj na področju omrežij je jamstvo za kakovost naših rešitev, saj razumemo, da različna podjetja potrebujejo različne omrežniške rešitve – vse od PAN do WAN ali VPN omrežniških rešitev.

Upravljano omrežje s strani naših strokovnjakov je najboljša storitev za vašo rešitev! Kontaktirajte nas po spletni pošti info@integralis.si in za vas bomo zgradili najboljšo mrežno povezavo.

Varnostne rešitve in rešitve povrnitve

Upravljane varnostne rešitve so prva obrambna linija vašega podjetja!
Prav zato je treba za svojega izvajalca izbrati zanesljivo ime na področju varnosti, in prav to je Integralis.

Dolgoletne izkušnje na področju varnosti nam omogočajo kompetentno svetovanje in izvedbo učinkovitih varnostnih rešitev. Poznavanje celovite informacijske infrastrukture in nadgradnja s sodobnimi varnostnimi mehanizmi sta recept za mirnejši spanec.

Aktualne varnostne grožnje lahko zaznamo še pred nakupom in implementacijo, tako da naredimo varnostno oceno na podlagi stvarnega prometu na omrežju.

Naši strokovnjaki bodo promet analizirali, identificirali grožnje in predlagali ukrepe.
Za nasvet smo vam vedno na voljo po spletni pošti info@integralis.si

Zaščito podatkov je treba urediti kompleksno in z natančno določenim ciljem. Sodobne požarne pregrade se ob ustrezni umestitvi natanko prilagajajo sodobnemu informacijskemu sistemu. Na strani podatkovnega centra segajo celo v virtualno infrastrukturo in na strani uporabnikov kompleksno ščitijo končnega uporabnika, neodvisno od uporabljene naprave ali načina dostopa. Požarne pregrade zagotavljajo varne povezave med oddaljenimi poslovnimi enotami in večfaktorsko avtentikacijo oddaljenih uporabnikov s popolno integracijo v strežniški informacijski sistem. Velika paleta naročniških storitev omogoča čiščenje vsakovrstnih groženj in samodejno blokado neprimernih vsebin. Razvoj je v zadnjih letih osredotočen na zaščito pred izsiljevalskimi virusi, ki jih ne moremo odkrivati na podlagi vzorcev.

Omrežna avtentikacija IEEE 802.1X 
Mrežna avtentikacija 802.1x je varnostni protokol, ki se uporablja za nadzor dostopa do žičnih in brezžičnih omrežij in je torej standard, ki pomembno prispeva k varnosti omrežij. Omogoča natančno preverjanje identitete vsake naprave ali uporabnika, preden dovoli dostop do omrežnih virov in tako občutno poveča stopnjo varnosti v podjetju. Avtentikacija poteka po postopku: 

  • Ob povezavi z omrežjem avtentikator zahteva avtentikacijske podatke. 
  • Naprava pošlje svoje podatke avtentikatorju, ki jih nato posreduje avtentikacijskemu strežniku. 
  • Avtentikacijski strežnik preveri podatke, običajno s primerjavo z bazo podatkov dovoljenih uporabnikov in naprav. 
  • Če so podatki pravilni, strežnik pošlje avtentikatorju signal, da je dostop dovoljen, sicer pa zavrne dostop. 
  • Če je avtentikacija uspešna, avtentikator odpre omrežni dostop priključeni napravi na podlagi vnaprej določene politike. 

Centraliziran nadzor dostopa do informacijskih virov na podlagi preverjanja identitete vsake napave ali uporabnika je pomembna pridobitev implementacije standarda 802.1x. 

V podjetju Integralis imamo dolgoletne izkušnje na tem področju in v preteklih letih smo implementirali različne kombinacije komunikacijske opreme naših partnerjev, večinoma pa kombinacijo omrežne opreme Cisco in avtentikacijskih storitev na platformi Microsoft ali Cisco. Imamo izkušnje z avtentikacijo na podlagi fizičnega naslova, uporabniških poverilnic ali certifikatov. 

Segmentacija omrežja 
Področje segmentacije je tesno povezano z varnostjo informacijskih sistemov in pomeni razdelitev omrežja na več navideznih omrežij med katerimi vzpostavljamo varnostne mehanizme. Segmentacija omrežja je varnostna tehnika, ki vključuje razdelitev omrežja na manjše, ločene segmente ali podomrežja. Namen segmentacije je omejiti dostop in preprečiti širjenje morebitnih varnostnih incidentov, kot so kibernetski napadi ali zlonamerna programska oprema, znotraj celotnega omrežja. S segmentacijo lahko bolje nadzorujete dostop do občutljivih podatkov in storitev ter izboljšate splošno varnost omrežja. Segmentacija omrežja je torej bistven del sodobne strategije kibernetske varnosti, ki podjetjem omogoča zmanjšanje tveganj, izboljšanje varnostnega upravljanja in povečanje operativne učinkovitosti. 

Segmentacijo izvajamo z različnimi vrstami opreme in imamo dolgoletne izkušnje z velikim številom proizvajalcev komunikacijske opreme. V številnih projektih smo povezali segmentirana omrežja z virtualizacijskimi okolji in požarnimi pregradami različnih tipov. Naša najbolj preverjena kombinacija je integracija žične in brezžične omrežne opreme Cisco, virtualizacijske platfome VMWare in varnostnih rešitev Check Point. 

DUO MFA in YubiCo večfaktorska avtentikacija 
Večfaktorska avtentikacija pomeni novo razsežnost na področju varnosti in v zadnjem času postaja nova nujnost. V kombinaciji s storitvami parnerja DUO lahko najdemo rešitev za večfaktorsko avtentikacijo za vse vrste storitev in lahko zagotovimo tudi najbolj kompleksne rešitve.  

Imamo izkušnje z večfaktorsko avtentikacijo pri vzpostavljanju VPN povezav različnih tipov (Check Point, Cisco, Microsoft) in pri dostopu do različnih aplikacij ali operacijskih sistemov. Prav tako imamo izkušnje z MFA zaščito oblačnih aplikacij, ki predstavlja sodobni izziv. Integralis je MSP partner podjetja DUO in lahko tako lahko zagotovi popolno fleksibilnost licenciranja za naročnike storitev. Naročnikom lahko zagotovimo dostop do portala, kjer lahko samostojno upravljajo svoje licence, spremljajo delovanje in nabor avtenikacijskih naprav. Poleg klasičnege uporabe DUO MFA imamo tudi precej izkušenj z integracijo DUO večfaktorske avtentikacije in avtentikacijskih ključev YubiCo. YubiCo avtentikacijski ključi, znani tudi kot YubiKey, so strojni varnostni ključi, ki jih je razvilo podjetje Yubico. YubiKey ključi se uporabljajo v različnih okoljih. Od posameznikov, ki želijo zaščititi svoje osebne račune, do podjetij, ki želijo zagotoviti varno prijavo za svoje zaposlene. Uporabljajo se za varovanje dostopa do e-pošte, družbenih omrežij, finančnih storitev, korporativnih sistemov in mnogih drugih spletnih storitev. 

Integralis je partner podjetja Yubico in strokovnjaki podjetja Integralis redno svetujejo pri vključevanju avtentikacijskih ključev v informacijske sisteme. 

Varnostne rešitve: 
Testiranje nivoja kibernetske varnosti – sistem PICUS 
 

PICUS je platforma za testiranje kibernetske varnosti, zasnovana za simulacijo kibernetskih napadov v resničnem svetu (pentesting), katere namen je preverjanje učinkovitosti varnostnih kontrol organizacije. Varnostnim ekipam pomaga prepoznati slabosti v obrambi in izboljšati splošno držo kibernetske varnosti.  

  1. Simulacija vdora in napada (BAS)
    Scenariji napadov: PICUS ponuja širok nabor vnaprej ustvarjenih scenarijev napadov, ki posnemajo taktike, tehnike in postopke (TTP), ki jih uporabljajo akterji resničnih groženj. Te scenarije je mogoče prilagoditi za ciljne specifične sisteme in okolja. 
    Neprekinjeno testiranje: Za razliko od tradicionalnega penetracijskega testiranja, ki se pogosto izvaja periodično, PICUS omogoča neprekinjeno testiranje, kar organizacijam omogoča odkrivanje ranljivosti v realnem času. 

  2. Preverjanje ustreznosti varnostnih kontrol 
    PICUS preizkuša učinkovitost varnostnih kontrol, kot so požarni zidovi, sistemi za zaznavanje vdorov (IDS), sistemi za preprečevanje vdorov (IPS) in zaščita končnih točk.  
    Prepoznavanje vrzeli: Platforma prepozna vrzeli v varnostnih kontrolah in zagotavlja priporočila za njihovo izboljšanje. 

  3. Skladnost in poročanje 
    Skladnost s regulativo: PICUS pomaga organizacijam pri izpolnjevanju regulativnih zahtev z zagotavljanjem podrobnih poročil o učinkovitosti varnostnega nadzora in morebitnih ranljivostih. 

  4. Integracija obveščanja o grožnjah (threat intelligence) 
    Najnovejše grožnje: PICUS se integrira z viri obveščanja o grožnjah, da ostane na tekočem z najnovejšimi grožnjami in tehnikami napadov. To zagotavlja, da so simulacije ustrezne in odražajo trenutne kibernetske grožnje. 

  5. Avtomatizacija in orkestracija 
    Avtomatizirano testiranje: PICUS omogoča avtomatizacijo simulacij napadov, zmanjšuje ročne napore, ki jih zahtevajo varnostne ekipe, in zagotavlja dosledno testiranje. 

    Integracija s SIEM/SOAR: Platforma se lahko integrira tudi s sistemi za upravljanje varnostnih dogodkov (SIEM) in varnostno orkestracijo, avtomatizacijo in odzivanje (SOAR) za izboljšanje zmogljivosti odzivanja na incidente. 

Preeprečevanje odtekanja podatkov – system Data Loss Prevention Symantec 

Symantec Data Loss Prevention (DLP) je celovita rešitev, ki organizacijam pomaga zaščititi občutljive podatke pred nepooblaščenim dostopom, uporabo ali eksfiltracijo. Symantec DLP je del Broadcomovega portfelja kibernetske varnosti in ga podjetja pogosto uporabljajo za zagotavljanje skladnosti s predpisi, preprečevanje kršitev podatkov in zaščito intelektualne lastnine.

  1. Odkrivanje podatkov (data discovery) 
    Odkrivanje vsebine: Symantec DLP lahko skenira in odkriva občutljive podatke v številnih skladiščih, vključno s strežniki na mestu uporabe, shrambo v oblaku, zbirkami podatkov, končnimi točkami in e-poštnimi sistemi. Identificira občutljive podatke, kot so osebno prepoznavni podatki, podatki o industriji plačilnih kartic (PCI) in intelektualna lastnina. 

    Klasifikacija podatkov: Rešitev omogoča organizacijam, da klasificirajo podatke na podlagi njihove občutljivosti in pomembnosti. Samodejno lahko označi podatke, da uporabi ustrezne varnostne pravilnike. 

  2. Zaščita podatkov 
    Symantec DLP omogoči praktično uveljavljatev internih politik o varstvu podatkov na podlagi klasifikacije in občutljivosti podatkov. DLP lahko blokira, pošlje karanteno ali šifrira podatke, da prepreči nepooblaščen osebam dostop ali prenos. 

    Zaščita končnih točk: Agenta DLP lahko namestite na končne točke (npr. prenosne računalnike, namizne računalnike) za spremljanje in nadzor uporabe podatkov. Uporabnikom preprečuje kopiranje občutljivih podatkov na pogone USB, storitve v oblaku ali zunanje naprave. 

  3. Spremljanje in poročanje 
    Spremljanje v realnem času: Symantec DLP neprekinjeno spremlja podatke med uporabo, v gibanju in mirovanju. To vključuje spremljanje omrežnega prometa, e-poštne komunikacije, prenose datotek in dejavnosti končnih točk za morebitne primere izgube podatkov. 

    Odziv na dogodek: Ko je zaznana kršitev pravilnika, rešitev ustvari opozorila in zabeleži dogodek za nadaljnjo preiskavo. Vsebuje podrobne informacije o incidentu, vključno s tem, kdo je poskušal dostopati do podatkov ali jih prenesti, kateri podatki so bili vpleteni in kam so bili poslani. 

  4. Varnost podatkov v oblaku in e-pošti 
    Integracija v oblak: Symantec DLP lahko zaščiti podatke ki jih ima podjetje v oblaku, vključno s priljubljenimi storitvami in platformami, kot so Microsoft 365, Google Workspace in Amazon Web Services (AWS). Zagotavlja, da so občutljivi podatki, shranjeni ali obdelani v oblaku, zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom ali odtekanjem. 

    Varnost e-pošte: Rešitev se integrira z e-poštnimi sistemi za spremljanje in nadzor prenosa občutljivih podatkov prek e-pošte. Lahko blokira ali šifrira e-poštna sporočila, ki vsebujejo občutljive podatke, da prepreči nenamerno ali zlonamerno odtekanje podatkov. 

  5. Skladnost in upravljanje 
    Symantec DLP pomaga organizacijam pri izpolnjevanju različnih regulativ o varstvu podatkov, kot so GDPR, HIPAA in CCPA. Zagotavlja orodja za dokazovanje skladnosti s podrobnim poročanjem in revizijskimi sledmi. 

  6. Izobraževanje in usposabljanje uporabnikov 
    Symantec DLP lahko uporabnike testira preko sporočil, ki poskušajo izvesti tvegana dejanja, kot je pošiljanje občutljivih podatkov po e-pošti. To pomaga ozaveščati in spodbuja odgovorno ravnanje s podatki. 

    Programi usposabljanja: Organizacije lahko uporabijo vpoglede iz incidentov DLP za prilagoditev programov usposabljanja, katerih cilj je zmanjšati verjetnost izgube podatkov, ki jih povzroči človeška napaka. 

 

Skratka, obsežen nabor storitev, ki jih je treba pravilno izbrati in namestiti.
Naši strokovnjaki so vam na voljo za:

  • Svetovanje na področju varnosti
    Vsako podjetje in posel potrebuje zanesljivo in varno platformo.
    Integralis varnostni strokovnjaki vam nudijo:
    - oblačne in strojne infrastrukure, ki stremijo k varnosti;
    - certificirane strokovnjake;
    - celosten varnostni pregled podjetja in procesov.

  • Infrastrukturno varnost
    Pametne varnostne rešitve (AI, ML), ki hodijo z roko v roki s tehnološkimi rešitvami, so najboljša in najbolj varna rešitev za vaše podjetje.

    Izpostavljamo: Oracle
    Ponujamo vam oblačno tehnologijo, infrastrukturo in programsko opremo podjetja Oracle, ki je znano po prvi in edini avtonomni podatkovni bazi, za večjo organiziranost ter najboljšo zaščito vaših podatkov in podatkov vaših strank.
    Njihova infrastruktura ponuja večjo zmogljivost, varnost in prihranek, saj je zasnovana tako, da lahko podjetja enostavno prenašajo vse obremenitve iz krajevnega okolja v oblak in obratno ter med samimi oblačnimi sistemi.

  • Oblačno varnost
    Naše varnostne oblačne storitve zagotavljajo varnost prek več plasti in čez več platform.

    Izpostavljamo: Oracle
    Naslednja generacija Oracle Cloud popolne infrastrukture za oblačne storitve (IaaS) podjetjem omogoča izdelavo in gostovanje aplikacij v inovativnem, rastočem in varnem gostujočem okolju, ki ima najboljšo zmogljivost in razpoložljivost v svojem razredu. Pri tem ne gre samo za preobrazbo podjetij, temveč tudi za varnost in obrambo tako nevladnih kot vladnih, znanstvenih in medicinskih podatkov.
    Za t. i. on-premises zahteve je OCI na voljo prek Cloud@Customer, ki se nahaja za privatnim Oracle požarnim zidom in v njihovem data centru.

  • Upravljanje identitete uporabnikov
    Podjetja se danes srečujejo z mnogimi izzivi, ki so si med seboj nasprotni, v nekaterih primerih pa se na prvi pogled celo izključujejo. Podjetja morajo na eni strani zaradi zahtev trga in pričakovanj kupcev svoje aplikacije in dostop do informacij odpirati zunanjim uporabnikom (npr. spletne storitve, dostop do portalov ...), na drugi strani pa morajo zagotoviti povečano stopnjo varnosti ter skladnost s predpisi in regulativami.

  • Podatkovno varnost
    Podatki so ključen element vsakega poslovanja, vendar izjemno malo podjetij z njimi upravlja strateško in varno. Številnim operativnim delovnim skupinam predstavlja težave že izpolnjevanje osnovnih SLA predpisov, kaj šele, da bi upravljanje s podatki obrnili sebi in vašemu podjetju v prid.

    Izpostavljamo: Cohesity
    Ena platforma, preprostost upravljanja s podatki, brezmejen potencial in varnost.
    Vse to je Cohesity. Prva celovita večstranska platforma za storitve upravljanja s podatki, ki vam je sedaj na voljo tudi pri nas!


Namizne rešitve

Od tradicionalnih namiznih računalnikov in zaslonov do slogovno dovršenih računalnikov vse v enem, zmogljivih naprav, primernih tako za poslovanje kot za igranje računalniških iger, in družini prijaznih postavitev – Integralis ima pravi poslovni računalnik za vas.

Prenosni računalnik je največje okno v svet spleta in še več. Potrebujete prenosni računalnik za ustvarjanje, učinkovito poslovanje ali celo za igranje računalniških iger? Ponujamo vam zmogljive naprave, ki so lahko kos namiznim računalnikom, lahke naprave za tiste, ki so veliko na poti, cenovno ugodne prenosnike, ki prinašajo vrednost in učinkovitost v enem. V zadnjem času celovito paleto dopolnjujejo še inovativni prenosni računalniki t. i. 2 v 1, ki združujejo najboljše dveh svetov: tabličnih in klasičnih prenosnikov.

Pošljite povpraševanje in pripravili bomo najbolj ugodno ponudbo za vaše podjetje.

Zaupajte nam
in našim partnerjem

Podjetje Integralis pri prodaji izdelkov in lastnih storitev sodeluje z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih rešitev. Že vrsto let skrbno gradimo nabor naših strateških partnerjev, ki nam zagotavljajo dostop do vrhunskih tehnologij, izkušenj in rešitev, ki jih lahko ponudimo našim kupcem.

Naročite se na e-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju, prireditvah, novih produktih, študijah primerov in ostalih ugodnostih.
Pridružite se naši skupnosti!